7 Aralık 2020 Pazartesi

Yarım Altın Takmadın

   Bundan iki gün öncesinde televizyonda gezinirken bir habere denk geldim. Normalde oyunculuğa başladıktan sonra televizyon izlemekten kaçındım. Neyse haberde düğünlerde adet gereği, gelin damat evine geldiğinde arabadan inmesi için altın, mücevher veya herhangi bir takı takılır, testi kırılır düğün devam eder. Kayınvalide geline çeyrek altın taktı diye gelin niye yarım altın takmıyorsun diye trip atıp ağlamaya başlamış. Şimdi şöyle bir şey var, bu durumlarda bir bileziği gözden çıkarman lazım sayın kayınvalide. Geline de hak veriyorum, ama tam altın taktığında da neden külçe altın takmadın diye ağlarsan işler karışır. Sen dua et Çeyrek altının şuanda tavan yaptığı döneme denk geldin. Onu bulamayanlarda var. Sen en iyisi o testiyi kır. sonra intikam alması için bir zaman kollarsın. 

    Ne insanlar var gerçekten seyrettiğimde çok güldüm. Ama gerçekten şaka gibisiniz böyle devam edin... Yoksa kim yazacak bu kadar olur olmaz konulara zaman ayıracak birisi. Bana malzeme çıkarın ben de sizinle uğraşayım minnettarım... Allah akıl dağıttığında nerelerde kol geziyordunuz merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY :     İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY   Geçen zaman diliminde sosyal medya da gördüğüm bir insanlık öyküsünü anl...