18 Kasım 2020 Çarşamba

Boktan Bir Yılın Anatomisi

    Uzun zamandan beri ne yazacağım diye düşünürken, kafamda şöyle deli dolu fikirler dolaşmaya başlayınca karar vermekte çok zorlandım. Tamam yazıyorum da ne yazacağını bile bulamamak Bakırköy Ruh Sinir Hastanesindeki düşünen adam haline bürünüyorum sanki. "Düşünüyorum öyleyse varım." tamam düşünüyorsun da hangi konuda var olmaya meyillisin onu pek çözemedim. Siz hiç sıçıyorum öyleyse varım derseniz daha doğru olur. Çünkü sıçmış bir vaziyetteyiz. Ne yapacağımız belli, ne yapmayacağımız. Hacı yatmaz misali bir o yana bu yana sallanıyoruz. 2020 yılına mutlu huzurlu bir yıl olsun diye girdik. Sene resmen cenabet çıktı. Yok Covid-19 virüsü var sokağa çıkmayın, yok maske, sosyal mesafe, deprem derken her şey peşi sıra geldi. 2020'ye gelmeden önce gusül abdesti aldırmadınız mı bende bunu merak ediyorum. Tabi ki her şey yaradan dan ötürü eyvallah ama, biz buna ne kadar sürede ailemizin eve gelen yeni damadı ve gelini gibi davranmaya başladık. 

    Güneş girmeyen eve doktor girer diyorlar. Ulan adam sana siktir git diyor. Hasta olmada ne olursan ol yine gel diyecek kıvamda şuanda. "Bu hafta hasta olmayana altın vereceğiz deseler." Millet evden çıkmaz. Öyle duruma bile gireriz artık. Dışarı çıkıp da maske olduğu halde hapşırmaya korkar vaziyetteyiz. Yani bir hapşırsan veya öksürsen " Alın bu pezevengi corona bu." deyip F tipi cezaevine kapatırlar. Yakında corona ile evlenirsek şaşırmamak lazım. Her şeyi beklerim. Çenem fazla düştü biliyorum ama doğrusu bu. İçimde daha fazla tutarsam kötü sonuçlar elde ederim diye korkuyorum. Salın kendinizi avazınız çıktığı gibi bağırın gerekirse. Bir sonraki yazımda artık ne olur bilemem ama kafa açmaya çalışacak başka fikirler bulmaya çalışacağım.

SEVGİLERİM VE SAYGILARIMLA...

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY :     İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY   Geçen zaman diliminde sosyal medya da gördüğüm bir insanlık öyküsünü anl...