15 Aralık 2020 Salı

İNSAN HALİ

 Altı senelik çalışma hayatım boyunca bir sürü insanlar tanıdım ya da tanımaya çalıştım. Okul hayatımı noktaladıktan sonra iş hayatına atıldığım zamanlarda hayat tecrübelerinde hangi konulara değineceğimi kestirememiştim. Ama şimdi bakıyorum da her insanın bir hikayesinin olduğuna kanaat getirdim. Belki okuduğum zamanlarda çalıştığım kadar hayat tecrübesi edinemezdim. Farklı insanlar, farklı sıkıntılar, yaşam tarzları, sağlık sıkıntılarına şahit oldum. Ama nasıl çözdüklerine karşı bir yorum da bulunamam o ayrı bir konu. Özel sektörden sanat hayatına adım attıktan sonra da insanlara dışardan bakmayı öğrendim. Hayata bakış açınızın değişmesinden tutunda, insanların ruh haline kadar her şeyi yorumlayabiliyorsunuz. İnsan sarrafı dediğimiz nokta işte bu durumdan ibaret. Şuanda çalıştığım özel sektörde çalışanlardan birisi elinin üstüne düşüp elini incittiğini söylemiş. Bu yüzden dolayı işe gelemez durumda kaldı. Elin incindi diye de işe gelememek bana pek inandırıcı gelmedi. İşte insan hali...

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY :     İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY   Geçen zaman diliminde sosyal medya da gördüğüm bir insanlık öyküsünü anl...