3 Ekim 2020 Cumartesi

SICAK ÇİKOLATA


 SICAK ÇİKOLATA

      Hep insanlardan bahsettik birazda yemekten, içmekten bahsetmeyi ihmal etmeden olmaz diye geçirdim içimden. Nasıl aklıma geldiyse artık yazmadan edemedim. Ama hayatımızın en güzel anında yer alabilen en sevdiğim içecekler arasından bir tanesidir. Normalde yazar olan birisi daha çok Türk kahvesi içerken bende sıcak çikolata içmeyi daha çok tercih ediyorum. Ruhumu ferahlatan, içimi ısıtan, bir şeyler karalamam için ilham veren en iyi dostum. Doğal olarak nasıl yapılıyor bilmiyorum, ama  marketten paket halinde almayı daha çok tercih ediyorum. Arkadaşımın tavsiyesi üzerine deneyip bu anın keyfini çıkarmak istiyorum. En iyisi ben size tarifini yazayım benim yerime sizler deneyin bende deneyeceğim. Hatta bir gün YouTube kanalımdan bir Vlog çekip nasıl yapıldığına dair video aktarabilirim. Hayatınızın her anında olsun bence. Zaten gitgide havalarda soğuyor, hem sağlığınız için, hem de hava koşullarında boğazlarınıza da iyi gelecektir. 

    Tabi zevkler ve renkler tartışılmaz. Sizler kahve yudumlarken bende Sıcak çikolatamı keyifle yudumlayacağım. Gününüz, sağlığınız, sevginiz, aşkınız, ailenizle güzel zamanlar geçirmek için sağlığınıza ve en önemlisi şu pandemi döneminde ellerinizi bol su ile yıkayarak, her alanda ve her anınızda koruyucu dezenfektanlarınızı yanınızdan ayırmayın. 

SEVGİYLE KALIN😊

  

  • 300 ml.yarım yağlı süt
  • 1 yemek kaşığıkakao
  • 50 grambitter çikolata
  • 1 yemek kaşığıtoz şeker

Sıcak Çikolata Tarifi Nasıl Yapılır?

  1. Yarım yağlı süt, kakao ve toz şekeri bir cezveye aktarın. Aralarda karıştırıp, kaynatın.

  2. Bitter çikolatayı küçük parçalara ayırın. Kaynayan bir su buharı üzerinde yer alan ayrı bir kapta benmari usulü eritin.

  3. Sütü fincanlara paylaştırın. Eritilmiş sıcak çikolatayı ekleyip, karıştırdıktan sonra sıcak sıcak servis edin. Çat kapı ziyarete gelen sevdiklerinizle paylaşın.

Sıcak Çikolata Tarifinin Servis Önerisi

Arzuya göre kakao, krema, marshmallow, toz tarçın ilavesi ile servis edebilirsiniz.Damak tadınıza göre toz şeker miktarını azaltıp, arttırabilirsiniz.

      

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY :     İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY   Geçen zaman diliminde sosyal medya da gördüğüm bir insanlık öyküsünü anl...