22 Eylül 2020 Salı

HAYATTA KARARLI OLMANIN FAYDALARI

 

HAYAT’TA  KARARLI OLMANIN FAYDALARI

    Hep kararsız olduğumuz anlarımız illaki olmuştur. Kararlı olup da kendi yolundan dönmeyen inadına seveceği işin peşini bırakmayan, bütün zorluklara katlanan ne kadar insanın kaldığını merak etmiyorum değil. Benim şahsen söylediğim sözlerimden istiyorum demek ile gerçekten istiyorum arasında dağlar kadar fark var. Gerçekten isteyen bir insan her şeye rağmen yaşadığı maddi sıkıntılardan, ailevi sebeplerden, kendi ruhsal problemlerini bir kenara bırakıp üstüne titreyerek kararlı bir şekilde yolunda başarılara imza atar.

      İstiyorum diyen bir insan ise hayatında hep bahanelere yer verir. Hayatında olan engellere karşı koyamaz pes etmek için sanki fırsat kollarmış gibi iki üç ay zaman harcar işine gelmediği zamanda çekip gider. Oyunculuk yapmaya başladığım zamanlarda katıldığım atölyelerde böyle bir kanıya vardığımı söyleyebilirim. Gözlem yaptığım insanlarda nedense hep bu tür olaylar yaşandı. Bu kanıya varmamın en büyük sebeplerden biriside bu mevzuat olmuştur.

      Sizlere bir tavsiyem inadına uğraşacağınız, asla vazgeçmeyeceğiniz bir yol çizin kendinize. Hayat gerçekten çok acımasız. Hayat ertelemeye gelmez, hayat kimseyi beklemez gerçekten istediğiniz hayatlara yelken açmanız ümidiyle…

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY :     İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY   Geçen zaman diliminde sosyal medya da gördüğüm bir insanlık öyküsünü anl...