5 Ağustos 2016 Cuma

yine gel olur mu

Ne kadar bakabilirim gözlerinin içine
Ne kadar gülebilirim kalbindeki saflığa
Hiç düşünmedim oysa kanattığın yaraların acısını
Hep yanımda ol istedim
Başını yasladığın zaman omuzuma ilk ellerime dokunduğun gibi dokunsan
Gözlerimin içine daha derinine inebileceğin kadar inip seviyorum desen bütün içtenliğime
Hep söylemeye niyet ettim
Gözlerinin içine bakıp konuşmayı
Seviyorum deyip alnına bir buse kondurmayı
Korktun mu diye sorsan
Belki der lafı çevirirdim başka mecralara
Yanımda ol isterim
Her salise her saniye her dakika kalbinde olmayı istedim
Saçlarının tellerine ince dokunuşlarla dokunmak istedim
Ama olmadı yapamadım
Bu sefer korktum seni kaybetmekten
Hep düşündüm gözlerinin içine dalıp
Bir ömür boyu gözlerinin kalbinin köşesinde sevmesende beni
Kuytu köşesinde sokak dilencisi gibi sevgi dilenirdim
Ama sevemedim kimseyi seni sevdiğim gibi

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY :     İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY   Geçen zaman diliminde sosyal medya da gördüğüm bir insanlık öyküsünü anl...