26 Haziran 2016 Pazar

SON MEKTUP DAMLALARI

Ne yazarsam yazayım ne söylersem söyleyeyim kırılacak kalbin
Onarılamaz belki ama söyleyeceklerim yanında bir nebze alevlenecek yüreğin
Ben üzülürüm aldırmam geçmiş zamanda yaşadığımız olayların tümüne
Ben yazar ben çizer yaşarım hayatımı kalbinin kuytu bir köşesinde
Zarar vermem inceden kanata bilirim belki yüreğini
Kanasın açılsın yüreğin döksün bütün zehrini deniz dalgalarına
Ağla utanma verdiğin o güzel aşk sözlerini kalbindeki sandığa saklama
Unutmadım yaptığın vefasızlığı unutmadım çektirdiğin acılarını
Salmadım kendimi intiharın köşe bucak karanlık dünyasına
Sevdim,bağlandım,aşık oldum kalbinin güzelliğine
Yüreğinden gelen sıcak tebessümüne
Son mektup damlaları dökülürse göz yaşımdan
Al eline bir mendil sil gözyaşımı
Yüreğinin en derininde sakla

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY :     İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY   Geçen zaman diliminde sosyal medya da gördüğüm bir insanlık öyküsünü anl...