2 Temmuz 2016 Cumartesi

Damla Damla Yüreğim

Akıttığım göz yaşına mı ayrılığımıza mı yanayım?
Patika yollarda sarhoşlar gibi derdine mi ağlayayım?
Ne söylerlerse söylesinler umurumda değil ki sensizlik
Karanlığa çektiğim dünyamı kendime bıraktım
Ne  senin yaptıklarını nede verdiğin yalan sözlerini sineye çektim
Unutma ki yaptığın kendine zarar
Benim senden aldığım dünyam kadar
Kapattım kalbimi sonsuza dek başka aşklara
Ne sen nede başkası sahibi olabilir duygularıma
Hatırla gizli gizli buluşurduk kimseler görüp kızmazsın diye
Sokak köşelerinde tuttuğum ellerinde seni seviyorum bakışı vardı
O zaman söz vermiştik bel ki ölümüne dek birbirimiz için öleceğimize
Gerçekten yalanmış sahte bakışların varmış beynimin kuytu bir köşesinde
Duygulara zincir vuramadım mesken tutmuşum saçlarının ince tellerinde
İstersen vur istersen öldür yarala kalbimi
Ama hiç unutma ki yüreğimde senin yüreğine giden yolun sahibi
Ansızın çıkan biridir benim gibi biri

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY :     İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY   Geçen zaman diliminde sosyal medya da gördüğüm bir insanlık öyküsünü anl...