22 Haziran 2016 Çarşamba

kapına geldim

Kapına geldim herşeyi sineye çekmek için
Yaşadığımız ne var ne yoksa topladım yanımda getirdim
Dikildim kapına ne suçum varsa affedersin diye
Tek bir kelime etmeden sadece tebessümüne sığındım
Yorulmuşsun alnındaki o çatık kaşların ne kadar kızgın olsada
Senden başkasına yar olamadım
Ne kadar salaklık yaptıysan kendine yaptın dercesine
Baktın gözlerimin içine hiç ummadığım anda tek sözün yaraladı
"Sen kaybettin ben kazandım yolun açık olsun"
Tokat atsan yaralanmazdım
Ağlardım kuytu bir köşede sessizce
Hayallerimi seninle kurmuştum
O gemi çoktan kalktı
Yetişemezsen üzülme başka gemiye bilet alırsın
Ama boşuna uğraşma ben gişemi kapattım dediğin o vakit
Ben kendimi uçurum kenarlarına saldım


Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY :     İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY   Geçen zaman diliminde sosyal medya da gördüğüm bir insanlık öyküsünü anl...