24 Haziran 2016 Cuma

kalpten yanıyorum

Gülüşüne tebessümüne bitiyorum
İçindeki huzura mesken tutmuşum
Kalpten yanıyorum sende biliyorsun
Bu yürek yangını suyla değil seninle sönecek
İçimdeki bu yara her öptüğünde dinecek

Yürek kanasın dursun aldırma
Başka gönüllere aldanma
Kalpten yandım gördüğüm her vakit seni
İşte anladım ki senden başka yok sevgili
Bırak ağlayacağım
Dökeceğim gözyaşlarımı kızgın dalgalara
Utanıyormusun diye sorma
Kalpten yandım en delicesine
Bırakma beni sensizliğe
Ağlıyorum görüyorsun
Dökülen her damla senin olsun
Kalpten yanıyorum
Seni hâlâ ölesiye seviyorum

Hiç yorum yok:

Öne Çıkan Yayın

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY

Tiyatro ��: İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY :     İNSANLIK BÖYLE BİR ŞEY   Geçen zaman diliminde sosyal medya da gördüğüm bir insanlık öyküsünü anl...